Totul este in capul tau…

Multe povesti incep cu mari sperante, vise, idealuri, principii… Mai devreme sau mai tarziu insa trebuie sa tragi linie. Doare linia asta… Te abrutizeaza. Te face sa gandesti clar. Te face sa renunti la ceva ce… ORICUM NU ERA AL TAU.

De multe ori te intrebi: de ce se poarta asa ? noi am vorbit ceva si totusi uite ca face altceva… imi da explicatii de gradinita si eu cica trebuie sa le cred…

Si speri mai departe, tu ai visurile TALE, idealurile TALE cu acea persoana, povestea TA.

Dupa o vreme, incetezi sa mai speri. Sufletul tau, lovit din nou si din nou si din nou, incepe sa te oblige sa vezi realitatea, deoarece el nu mai suporta. Si atunci apare lupta cu tine insuti.

Ce ai vrut tu ? Relatie, intelegere, iubire… Ai vrut macar cum ai vazut tu intre parintii tai (unde este cazul) sau intre alti apropiati ai tai… Ai vrut normalitate. Ai vrut o viata cu o persoana ? Nu-i asa ? Si, evident, ti-ai facut niste planuri, evident ai inchis si ochii la multe, ca deh, las’ ca o sa se dea pe brazda. Si pe masura ce timpul trecea, incepeai sa te simti ca o carpa cu care celalalt isi sterge pantofii si apoi o arunca inapoi in lada cuierului. Si tot sperai la “dragostea” TA.

Tine minte ce iti spun acum, toata viata sa tii minte asta !

PLANURILE ERAU ALE TALE, VISURILE ERAU ALE TALE, IDEALURILE ERAU ALE TALE, PRINCIPIILE SI VALORILE ERAU ALE TALE.

Altfel spus, persoana cealalta avea alta agenda, pe care tu nu voiai sa o vezi, sperand prosteste, irational, in realizarea a ceva ce exista NUMAI IN CAPUL TAU.

Ca sa concluzionez: Accepta atunci cand nu te potrivesti cu cineva si renunta. Accepta realitatea. Nu te baga in ceva in care vei suferi sperand la schimbarea la fata a celuilalt. Oamenii nu prea se schimba.

Doare ingrozitor, nu dormi noaptea, se tripleaza pachetele de tigari fumate, creste numarul litrilor de cola, de vin, de benzina prapadita fara rost… Creste si se inmulteste orice te distrage de la durere – creierul, ca aparare incepe sa distruga voluntar corpul, ca tu, cel suferind, iti vei arde durerea si te vei concentra asupra durerilor tale fizice… Mai degraba decat cele emotionale – corpul recurge la sisteme primitive de vindecare.

Doare, dar accepta realitatea. Apoi ai rabdare, vindeca-te si…. altadata nu mai sari cu capul inainte. Lasa lucrurile sa se intample natural.

Planeta spune ca americanii sunt prosti, dar intelepciunea lor populara spune, printre altele: Atunci cand un lucru pare prea frumos ca sa fie adevarat, apoi… nu este adevarat.

This entry was posted in Cugetari. Bookmark the permalink.

2 Responses to Totul este in capul tau…

  1. Dual says:

    :)) Foarte tare…
    Vreau sa va spun ca acest site (pe care nici nu stiu cum am ajuns) a fost si este ”medicament” pentru mine.
    Am 32 de ani si am iesit de vreo 4 luni dintr-o relatie care a durat 3 ani.
    Ea era fata de la tara, cu mult bun simt si foarte iubitoare. (Cel putin asa am crezut eu).
    Am facut tot ce am putut pentru ea. Am ajutat-o in toate felurile posibile.
    Nopti pierdute, efort, bani pierduti, concedii in strainatate, etc.
    Am incurajat-o sa-si schimbe job-ul cu altul mai bine platit, apoi cu altul si mai bine platit…
    A ajuns sa castige de vreo 5 ori cat mine, masina noua, pozitie sociala, etc.
    Si cred eu ca de aici despartirea. De, fata acum incepea sa vada viata buna, bani multi, posibilitatile nelimitate.
    Pe mine intre timp m-a cam lovit criza. Parintii ei desi ”ma iubeau”, atunci cand banii mei s-au terminat, au inceput sa ma urasca.
    Stiu ca par idiot ca am rezistat 3 ani in conditiile astea si ca am plans mult dupa ea, dar asta e…
    Intre timp am ajuns de la 118 kg la 98 (am 1,90 inaltime) si parca incep sa se schimbe lucrurile…
    Nu spun ca eu nu am facut greseli. Dar felul in care s-a terminat… Brusc, fara nici o explicatie, evitarea oricarei discutii din partea ei.
    Asta e.
    Acest articol m-a facut sa deschid si mai mult ochii.
    Multumiri si mult succes in ceea ce faceti.

  2. corina says:

    Am citit articolul si l-am luat ca pe un sfat personal. Multumesc pentru el…Tocmai m-am despartit de cineva fata de care am realizat ca ce simteam si gandeam eu pentru el, nu era si reciproc…Totul a fost numai in capul si sufletul meu…El avea o cu totul si cu totul alta “agenda”, iar eu nici macar nu eram trecuta in ea…

Leave a Reply

