Ludmila

Din categoria “Povestea ta”, avem povestea lui Telly:

Am ajuns la o varsta (44 ani) in care am devenit “dependent” de aceasta relatie…In relatia mea cu ea ( LUDMILA ! ) – dupa 7 ani, fara cununie – EA a gasit motivarea de a iesi din relatie – cica – din cauza “baietilor” cu care relationam mai mult decat cu ea – dupa ce am ramas fara servici…. Prin distractia cu baietii, probabil, mascam frustrarea ca ramasesem fara un loc de munca …

Dupa cateva (CATEVA !) nopti petrecute cu baietii – intr-o dimineata a facut un scandal monstruos – de fata cu cei 2 baieti – (e adevarat, era ora 06 si doream sa bem o cafea la mine acasa ) astfel, m-a determinat sa o trimit acasa la ea – (deoarece ma adusese in starea de a o lovi…!) – desi, ea putea si stia cum sa gestioneze un scandal ! In 7 ani nu am lovit-o… ! In dimineata cu pricina i-am sters o palma… Si-a chemat tatal, si-a luat lucrurile si a plecat…. Dupa 40-50 de zile s-a cuplat cu altul – tot de varsta mea 44 – ea 32 ani…!

Ulterior am dedus (…) ca din cauza situatiei financiare precare in care ma/ne aflam – ea nu a mai rezistat… !

EA este FOARTE ORGOLIOASA si EGOISTA ! Dar… nu am considerat acestea ca fiind “defecte”…. ! O iubesc si-acum – au trecut,deja, 7 luni – si, sa treaca de zece ori pe-atata tot nu voi putea s-o uit…

In aceste 7 luni care au trecut – EA m-a vizitat de vre-o 4 – 5 ori la rugamintea mea de-a o vedea… ! Totusi… Mi-a zis : “sa nu-ti faci iluzii”….!

Cred ca (si) diferenta de varsta este o problema … ! Stilul meu de viata este mai monoton… Imi place muzica veche (si) blues si soul… Nu cred in telenovele… Ma ”bucur” cu (mai) putin… Nu am vise – peste puterea mea financiara… Nu (prea) ma duc in excursii – in afara tarii… Am casa mea… Sunt putin lenes dar,incerc sa nu-mi lipseasca cele necesare.. Nu mai am parinti – nici frati… Iar de prieteni – am avut doi care au murit ! Am ramas doar cu cativa ”amici” – mercantili…

De-asta, probabil, ma simt (si) mai mult singur de cand nu mai este EA… !

La EA – (aproape) totul e pe dos… ! Ne potriveam bine – ca fizic si psihic, insa… financiar (acum) o duc mai prost… Banuiesc ca (si) aceasta este problema ei in relatia cu mine…
Ce sa fac ? Sa ma apuc de furat …? Normal ca nu ! Atunci…? ! ?

In sfarsit… ! Voi mai trece pe-aici, sa va citesc. Poate asa ma mai consolez… !

Am scris mai sus ca : ”In relatia mea cu ea ( LUDMILA ! )…” De fapt o cheama Ionela. Asa o alintam, pentru ca arata ca o rusoaica – dar, ea este nascuta si crescuta in acelasi oras cu mine – Iasi.

Si, mai e o problema – am mii poate zeci de mii de poze cu ea (fiind fotograf) – peste tot in casa si in laptop… E foarte obsesiv…

Si, da ma plimb – ies din casa zilnic de dimineata pana seara… Insa, cand ajung acasa, m-apuca nostalgia… Cand editez poze dau – fara intentie – peste pozele cu EA… ! E foarte frustrant… Dar,NU VREAU sa le sterg… CUM altfel sa scap de aceasta stare obsesiva ? ! ?

Cu toate ca am avut chiar vreo trei aventuri – pasagere – gandul tot la EA revine obsedant… Mai rau, din cand in cand o sun (doar eu) – imi raspunde – stam cate 10-20 minute de vorba, dar fara nici o intentie din partea ei de reintoarcere… Ultima data am vorbit circa 45 de minute – doar atat : am vorbit… Fara promisiuni, fara sperante…

E aiurea – stiu ! Desigur, EA stie ca eu (mai) sper… Insa se pare ca ea vrea o schimbare – cu toate ca mai vorbeste cu mine…

Tampita situatie, cu toate ca eu o intretin… !

This entry was posted in Povestea ta. Bookmark the permalink.

One Response to Ludmila

  1. Pingback: Ludmila – Follow up | sufletpereche

Leave a Reply

